Γιατί το γάλα είναι ιδανικό ρόφημα αποκατάστασης μετά την άσκηση

Το γάλα κι ο ρόλος του στην αποκατάσταση μετά την έντονη άσκηση.

Η αποκατάσταση, μετά την έντονη άσκηση, είναι σημαντική και το γάλα αναδεικνύεται ως το πιο κατάλληλο ρόφημα λόγω των συστατικών που εμπεριέχονται σε αυτό.

Κύριο συστατικό του γάλακτος είναι η πρωτεΐνη κι όπως αναφέρεται στο Λόγω... Διατροφής, μπορεί να προσφέρει επιπρόσθετα οφέλη στη φυσική απόδοση. Η συνιστώμενη διαιτητική πρόσληψη μπορεί να είναι 0,4 γραμμάρια ανά κιλό σωματικού βάρους για τους υγιείς ενήλικες.

Επίσης, χάρη στο γάλα παράγονται αμινοξέα τα οποία δεν μπορούν να παραχθούν από το σώμα κι έτσι συντελούν στη σωστή ανάπτυξη των μυικών ιστών. Οι υδατάνθρακες, ακόμα, που καταναλώνονται έως και μισή ώρα μετά την άσκηση είτε μεταφέρονται στους μύες είτε αποθηκεύονται για την επόμενη άσκηση. Τα μέταλλα είναι σημαντικά για τη διατήρηση της υγείας και τη βελτιστοποίηση των αθλητικών επιδόσεων.

Τέλος, η βιταμίνη Α βοηθά στην ανάπτυξη των ιστών κι η βιταμίνη D στη σωστή αξιοποίηση ιχνοστοιχείων κι άλλων ανόργανων συστατικών όπως είναι το ασβέστιο, το φώσφορο, το κάλιο και το μαγνήσιο που βοηθούν στη διατήρηση των οστών, στη σωστή λειτουργία των μυών και στην ισορροπία των υγρών.