Αποκλ. – Made in Greece η Naido: «Ναι I do» η πλατφόρμα για να διευκολύνει & οργανώσει τους γάμους των ξένων ζευγαριών στην Ελλάδα

Ένα κενό στον τρόπο που μπορεί ένα ζευγάρι από το εξωτερικό να οργανώσει εύκολα και γρήγορα το γάμο του στην Ελλάδα ήταν η αφορμή για τη δημιουργία μίας πλατφόρμας αφιερωμένης στον σκοπό αυτό

Η Naido ή αλλιώς… Ναι, I do εξειδικευέται στον κλάδο του «destination weddings» και φροντίζει να οργανώσει έναν ονειρικό γάμο στις προδιαγραφές που επιθυμεί το ζευγάρι, μέσα από μία σειρά εξατομικευμένων υπηρεσιών που δεν προσφέρουν ούτε οι τουριστικοί κατάλογοι, ούτε τα ταξιδιωτικά γραφεία, ούτε τα λίγα ξένα blogs που υπάρχουν στην αγγλική γλώσσα.

Αφού η ιδέα «ζυμώθηκε» πολύ καλά, ο Κωνσταντίνος Τσουκαλάς, Founder & CEO της NAIDO και η σύζυγός του Άννα Σπυροπούλου, Co-Founder & COO ήταν έτοιμοι να βγουν στον «αέρα» και αυτό συνέβη το καλοκαίρι του 2016. Ο στόχος εξαρχής ήταν να αξιοποιήσουν τα τεχνολογικά εργαλείαγια να αυτοματοποιήσουν τις διαδικασίες αναζήτησης, λήψης πληροφορίων και προσφορών, booking χώρων και επαγγελματιών. Ο στόχος αυτός σήμερα ενισχύεται και με ακόμη περισσότερες υπηρεσίες, όπως η δυνατότητα πραγματοποίησης ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω της πλατφόρμας, δημιουργία προφίλ για λήψη εξατομικευμένων προτάσεων, ίδεες για pre-wedding και Next Day δραστηριότητες κ.α.

Ο Κωνσταντίνος Τσουκαλάς και η Άννα Σπυροπούλου μιλούν στο MadeinGreece.news για τη σύλληψη της ιδέας της πρώτης ολοκληρώμενης πλατφόρμας διοργάνωσης γάμων και το όραμά τους να κάνουν τις προετοιμασίες για έναν ονειρικό γάμο στην Ελλάδα… παιχνιδάκι!

Πώς ξεκίνησαν όλα για τη Naido; Ποια είναι η ιδέα στην οποία στηρίζεται;

Η ιδέα ξεκίνησε παρατηρώντας το κενό που υπάρχει στον τρόπο που κάποιος μπορεί να οργανώσει το γάμο του στην Ελλάδα, πόσω μάλλον εάν ζει στο εξωτερικό. Εύκολα η έρευνά μας έδειξε ότι πρόκειται για μία τεράστια αγορά, η οποία ωστόσο βασίζεται είτε σε μη εξειδικευμένες υπηρεσίες, είτε σε αναζητήσεις μέσα στο χάος των πληροφοριών του διαδικτύου, είτε σε μεμονωμένη επικοινωνία με πληθώρα χώρων και επαγγελματιών, κάτι που δυσχέραινε χρονικά και πρακτικά τη διαδικασία για το ζευγάρι. Είδαμε ότι σε ένα τόσο σημαντικό τομέα του τουρισμού υπάρχουν είτε μόνο κατάλογοι στα ελληνικά, είτε 1-2 μόνο blog-κατάλογοι στα αγγλικά, είτε τεράστια τουριστικά γραφεία που κατά βάση κλείνουν διακοπές και πακέτα ταξιδιωτικά και δεν εξειδικεύονται στο γάμο. Η ιδέα είναι να εξυπηρετήσουμε όλα τα ζευγάρια ανεξάρτητα με τον τρόπο που επιθυμούν να προσεγγίσουν τη διαδικασία επιλογής και κράτησης χώρων και επαγγελματιών.

Ποιες είναι οι υπηρεσίες που προσφέρετε και με ποιους τρόπους μπορεί ένα ζευγάρι να οργανώσει το γάμο του μέσω της πλατφόρμας;

Η NAIDO προσφέρει πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες από ένα μεγάλο ανειδίκευτο σε γάμους τουριστικό γραφείο, περισσότερες επιλογές σε ένα μέρος από το να πρέπει το ζευγάρι να βρει, επικοινωνήσει, και αξιολογήσει δεκάδες μεμονωμένες wedding planners και άλλες τόσες δεκάδες χώρους και επαγγελματίες από μόνο του και πιο ευέλικτες και οικονομικές επιλογές από τις πολύ συγκεκριμένες ομάδες των περισσότερων planners, ειδικά γραφείων του εξωτερικού. Τέλος, δεν χρεώνουμε τίποτα το ζευγάρι σε αντίθεση με τα μεγάλα κόστη που μπορεί να έχει η πρόσληψη εξαρχής μίας ομάδας wedding planning, που συχνά ωστόσο είναι απαραίτητη, αλλά τα ζευγάρια δεν ξέρουν πώς να την επιλέξουν, ούτε σε ποιο στάδιο έχουν αποφασίσει ότι δεν τη χρειάζονται, καθώς οι λεγόμενες Do It Yourself brides αυξάνονται ταχύτατα.

Προσφέρουμε στο ζευγάρι τη δυνατότητα να πάρει άμεσα προσφορές, να επιλέξει, να επικοινωνήσει, και να «κλείσει» χώρους και επαγγελματίες όλων των κατηγοριών, με 3 τρόπους:

  • DIY: Βλέποντας προφίλ με πληροφορίες όχι γενικές αλλά εξειδικευμένες για την εκδήλωσή του και λαμβάνοντας προσφορές
  • Inspiration Packages: Επιλέγοντας ανάλογα με το στυλ του και το budget του, έτοιμα πακέτα ανά προορισμό, που περιλαμβάνουν τον κορμό των υπηρεσιών που χρειάζεται και στα οποία μπορεί να προσθέσει οτιδήποτε θέλει ή να αναβαθμίσει υπηρεσία.
  • Exclusive wedding consulting service: Αναθέτοντας εξ’ολοκλήρου την πρόταση επιλογών σε συνεργαζόμενες wedding planners (σύντομα θα ανοίξει και επίσημα αυτή η κατηγορία) ή στους consultants μας βάσει budget και αριθμού καλεσμένων και φυσικά προορισμού.

Τέλος, είμαστε έτοιμοι να εμπλουτίσουμε τη διαδικασία με ηλεκτρονικές πληρωμές για μεγαλύτερη ευκολία για τα ζευγάρια, με λήψη προσφορών εντός της πλατφόρμας βάσει του προφίλ που θα δημιουργεί το ζευγάρι με ένα άτυπο wedding consulting βήμα βήμα, και με προτάσεις για pre-wedding και Next Day δραστηριότητες για όλους τους καλεσμένους, καθώς και για κρατήσεις για τη διαμονή του ζευγαριού και των καλεσμένων του.

Ποια είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα για τα οποία μπορεί να περηφανεύεται η Naido;

Αρχικά η εξειδίκευση σε destination weddings μόνο και όχι εκδηλώσεις γενικά. Μετά, το ότι δεν λειτουργούμε σαν κατάλογος που όποιος πληρώνει συνδρομή συμμετέχει, αλλά επιλέγουμε προσεκτικά τις συνεργασίες μας και τι προτείνει η πλατφόρμα στα ζευγάρια. Επιπρόσθετα, δεν υποχρεώνουμε το ζευγάρι να προσλάβει μία συγκεκριμένη ομάδα και να επιλέξει μέσα από λίγους συγκεκριμένους χώρους, αλλά του επιτρέπουμε να «κλείσει» τις υπηρεσίες που πραγματικά χρειάζεται και να φτιάξει το δικό του «πακέτο» και «ομάδα» επαγγελματιών. Δεν χρεώνουμε τα ζευγάρια, οπότε αυτά άφοβα αναζητούν πληροφορίες και δοκιμάζουν. Τέλος, αυτοματοποιούμε τη διαδικασία αναζήτησης, επιλογής και κράτησης χώρων και επαγγελματιών, καθώς και τη διαδικασία πληρωμών και εξατομικευμένης δημιουργίας πακέτου για το κάθε ζευγάρι ξεχωριστά. Όλα τα ανωτέρω δηλαδή, συγκεντρωμένα σε ένα σημείο, ηλεκτρονικά και αυτοματοποιημένα μέχρι εκεί που χρειάζεται, και εξυπηρετώντας ολοένα και περισσότερους προορισμούς.

Στοχεύετε σε ζευγάρια που προέρχονται από το εξωτερικό. Πως εξηγείται αυτή σας η προσέγγιση;

Η κεντρική ιδέα είναι να προσφέρουμε υπηρεσίες για destination weddings, οπότε τα ζευγάρια που ζουν στο εξωτερικό, εξ ορισμού διοργανώνουν ένα destination wedding όταν παντρεύονται στην Ελλάδα. Τα εν Ελλάδι ζευγάρια έχουν πιο άμεση πρόσβαση σε χώρους και επαγγελματίες, λιγότερη εξοικείωση με ψηφιακές υπηρεσίες για τη διοργάνωση, και λιγότερο ενδιαφέρον για προορισμούς που είναι οι βασικοί και πιο δημοφιλείς για τα ζευγάρια της αλλοδαπής.

Από ποιες χώρες προέρχονται τα ζευγάρια που επιλέγουν την Ελλάδα για να παντρευτούν; 

Με μεγάλη απόσταση από τη δεύτερη, η Μ.Βρετανία είναι η κύρια αγορά. Μεγάλη ζήτηση υπάρχει και από την Αυστραλία, το Λίβανο, και αυξανόμενη από τις ΗΠΑ και τον Καναδά. Πάντα υπάρχει κι η Κίνα αλλά με το δικό της ιδιαίτερο τρόπο.

Ποιους ελληνικούς προορισμούς «ψηφίζουν» οι ξένοι για το γάμο τους και ποια στοιχεία είναι αυτά που τους έχουν κερδίσει στην Ελλάδα;

“By far” που θα έλεγαν και οι ίδιοι, οι πιο δημοφιλείς προορισμοί είναι η Σαντορίνη και η Μύκονοςκαι ακολουθούν κατά πόδας η Κρήτη, η Ρόδος, με τις Σπέτσες και τη Μήλο, τη Σίφνο, την Κέρκυρακαι την Πάρο να ανεβαίνουν.

Εμείς δημιουργήσαμε το site »Made in Greece.news». Πόσο ελληνικό είναι το δικό σας δημιούργημα;

Είναι εξ’ολοκλήρου ελληνικό και σε επίπεδο ομάδας και γεωγραφικά. Ωστόσο, εδώ και λίγες ημέρες η έδρα της εταιρείας είναι στο Λονδίνο για επιχειρηματικούς και επενδυτικούς λόγους.

Ποια είναι τα σχέδιά σας για το μέλλον της NAIDO; 

Αυτή την περίοδο περνάμε στη δεύτερη φάση του εγχειρήματος, ήτοι την αυτοματοποίηση των διαδικασιών της πλατφόρμας: κράτηση πακέτου, επικοινωνία με επαγγελματίες, συμπεριλαμβανομένων και wedding planners, ηλεκτρονικές πληρωμές, εξατομίκευση πακέτων, διαχείριση συνεργατών (χώρων και επαγγελματιών). Σκοπός μας είναι να φτιάξουμε – εάν μου επιτρέπεται – ένα booking.com για τους γάμους στην Ελλάδα αρχικά και να επεκταθούμε και σε άλλες αγορές σταδιακά. Δεν θα είναι όλα πλήρως αυτοματοποιημένα, θα υπάρχει και η προσωπική επαφή και επικοινωνία, αλλά με τους χώρους και τους επαγγελματίες. Η εμπειρία του χρήστη στην πλατφόρμα της NAIDO Destination Weddings θα είναι βασισμένη στην ευκολία και ταχύτητα της αυτοματοποίησης.

WHO IS WHO

Kωνσταντίνος Τσουκαλάς

Απόφοιτος Οικονομικών από το Πανεπιστήμιο Αθηνών
Απόφοιτος Marketing Management – Marketing Communications από το Αμερικάνικο Κολλέγιο της Ελλάδος
Κάτοχος ΜΒΑ με εξειδίκευση στην Επιχειρηματικότητα από το IE Business School στη Μαδρίτη
Έχει εργαστεί σε HR, Marketing & Sales, Business Development, Digital product development σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Από το 2009 ξεκίνησε στην Ελλάδα το γραφείο Συμβουλευτικής Εκπαίδευσης Admitted! έχοντας συνεργασίες σε 9 χώρες και με δεκάδες πανεπιστήμια.
Από το 2016 ξεκίνησε μαζί με την Άννα Σπυροπούλου τη NAIDO Destination Weddings την οποία εξελίσσουν μέχρι σήμερα.
Είναι έγγαμος και πατέρας 2 παιδιών.

Άννα Σπυροπούλου

Απόφοιτος Οικονομικών από το Πανεπιστήμιο Αθηνών
Κάτοχος ΜΒΑ με εξειδίκευση στο Project Management από το πανεπιστήμιο του Seattle
Έχει εργαστεί σε Project Management, b2b HR, και Vendor/b2b Management και Procurement σε πολυεθνικές εταιρείες.
Από το 2016 έχει το ρόλο του COO και Vendor Management στη NAIDO Destination Weddings
Είναι έγγαμη και μητέρα 2 παιδιών.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε πρώτη φορά στο MadeinGreecenews στις 17/5/2018