Αυτή είναι η άσκηση κοιλιακών που δεν πρέπει να κάνουν οι γυναίκες!

Αν επιθυμείτε να γυμνάσετε τους κοιλιακούς θα πρέπει να αποφύγετε αρχικά τους πλάγιους κοιλιακούς με βάρη. Δείτε γιατί.

Οι καλλίγραμμοι κοιλιακοί είναι το όνειρο κάθε γυναίκας. Πως, όμως, θα καταφέρετε να τους αποκτήσετε;

Η άσκηση κοιλιακών που δεν πρέπει να κάνετε

Κάνοντας την υπόθεση ότι θέλεις όμορφους και δυνατούς κοιλιακούς θα πρέπει να βάλεις στο νου σου ότι πρέπει να αποφύγεις τους πλάγιους κοιλιακούς με βάρη.

Το πρόβλημα με αυτήν την άσκηση είναι ότι εστιάζει ακριβώς στους πλάγιους κοιλιακούς με μεγάλη δύναμη αντιστάσεων. Για να καταλάβεις γιατί αυτό μπορεί να είναι αρνητικό θα πρέπει να παρατηρήσεις την ανατομία των κοιλιακών σου και ποια είναι η λειτουργία των πλάγιων.

Οι πλάγιοι κοιλιακοί είναι δύο διαφορετικές μυικές ομάδες ( οι εσωτερικοί και οι εξωτερικοί ). Οι κοιλιακοί αυτοί τυλίγονται γύρω από τα πλευρά σου και βοηθούν στην περιστροφή του σώματος ταυτόχρονα με τη σταθερότητα της σπονδυλικής στήλης.

Κανονικά, οι πλάγιοι αρχίζουν να φαίνονται όταν αρχίσεις να ξεφορτώνεσαι τα πρώτα στρώματα λίπους. Αλλά, το να στοχεύσεις αυτούς τους κολιακούς απευθείας με αντιστάσεις τους κάνεις μεγαλύτερους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αυξάνει η μέση σου!

(Photo: Getty Images)

Είναι σημαντικό να παρατηρήσουμε ότι οι πλάγιες κάμψεις με βάρη δεν είναι κακή άσκηση. Στην πραγματικότητα αρέσει σε πολλούς διότι ενδυναμώνει τον κορμό και αρκετοί bodybuilders στοχεύουν εκεί θέλοντας μεγαλύτερη μέση και πιο δυνατή. Αν σε ενδιαφέρει μία λεπτή φιγούρα και γυμνασμένη ίσως πρέπει να την αφήσεις αυτήν την άσκηση στην άκρη για λίγο καιρό, όπως αναφέρει το runningmagazine.gr.

Ασκήσεις Κοιλιακών για καλλίγραμμη μέση

Εστίασε σε ασκήσεις κοιλιακών με αντιστάσεις στον κεντρικό κοιλιακό. Μπορείς να διατηρήσεις τους πλάγιους αλλά μείωσε τις αντιστάσεις και αύξησε τον αριθμό των επαναλήψεων που δεν προσθέτουν μυική μάζα.

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε μερικές ασκήσεις για να χτίσεις δυνατούς και όμορφους κοιλιακούς.

Προσπάθησε να ενσωματώσεις 1-2 φορές την εβδομάδα τις ασκήσεις κοιλιακών ώστε να έχεις ένα πολύ καλό αποτέλεσμα, χωρίς απαραίτητα να ορίσεις ημέρα μόνο με κοιλιακιούς!