Να τι θα γίνει αν περπατάτε για ένα μήνα πριν από κάθε γεύμα

Ανήκω στην κατηγορία ανθρώπων που πραγματικά αγαπάει να περπατάει. Όποτε βρίσκω την ευκαιρία πάω βόλτα το σκύλο μου ή βγαίνω μόνη μου απλά για να περπατήσω.

Σύμφωνα με μια έρευνα που διεξάχθηκε στα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων, μόλις 30 λεπτά περπάτημα την ημέρα μπορεί να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου2, τις καρδιακές παθήσεις, την υψηλή αρτηριακή πίεση και την κατάθλιψη.

Επίσης  μια έρευνα που έγινε στο Πανεπιστήμιο του Τέννεση έδειξε ότι όσο πιο πολύ περπατάει κάποιος τόσο πιο πιθανό είναι να διατηρεί ένα υγιές βάρος, σύμφωνα με το spirossoulis.com.

Διαβάζοντας λοιπόν όλες τις μελέτες που γίνονται κατά καιρούς, αποφάσισα να αρχίσω να περπατάω πριν από κάθε γεύμα για ένα μήνα. Θέλετε να δείτε τι μου συνέβη;
Πριν αρχίσω το πείραμα έκανα μια μικρή προθέρμανση και έβαλα το διάδρομο στην καθημερινή μου άσκηση. Αυτό με βοήθησε ώστε να μπορέσω να βγάλω εις πέρας το πείραμα.

Όταν λοιπόν ξεκίνησα, το πρώτο πράγμα που διαπίστωσα ήταν ότι μετά το περπάτημα πεινούσα λιγότερο. Εξεπλάγη με αυτή τη διαπίστωση, γιατί δεν περίμενα να νιώθω χορτασμένη μετά από δεκάλεπτο ή και εικοσέλεπτο περπάτημα.