Γιατί τελικά η L’Oreal απέλυσε το μοντέλο με την χιτζάμπ από την καμπάνια της για τα μαλλιά - ΦΩΤΟ

Η γνωστή εταιρεία L’Oreal Paris αναγκάστηκε να αποσύρει το μοντέλο από την καμπάνια της μετά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν στα social media. 
 

Σε ανάρτησή της στο Instagram εξηγεί πως αποχωρεί από την καμπάνια «λόγω των σχετικών συζητήσεων που πυροδότησε».  

Fun fact - I named this @pearldaisyltd Hoojab "Toffee" because I was craving it at the timeDoes Autumn make anyone else crave Toffee lattes, and Toffee cakes?? Ok no, that's not true - cakes are an all year round addiction.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Amena (@amenaofficial) στις

Η είδηση της αποχώρησής της έρχεται μετά την ανακάλυψη ορισμένων μηνυμάτων που είχε δημοσιεύσει στο Twitter το 2014, τα οποία κάποιοι χαρακτήρισαν ως «αντι-ισραηλινά».    

«Πρόσφατα συμμετείχα σε μια καμπάνια, κάτι που με ενθουσίασε επειδή τιμούσε την μη αποκλειστικότητα», έγραψε στο μήνυμά της η Amena Khan, που έγινε η πρώτη γυναίκα με χιτζάμπ, η οποία έλαβε μέρος σε διαφήμιση για προϊόντα μαλλιών. Όπως εξηγεί, αποσύρεται «με λύπη» επειδή «οι σχετικές συζητήσεις υπονομεύουν το θετικό μήνυμα που προοριζόταν να μεταδώσει».  

 

 Η αποχώρηση έρχεται μετά τις κατηγορίες εναντίον της πως εξέφρασε αισθήματα κατά του Ισραήλ σε μηνύματά της στο Twitter το 2014. 

Αν και τα συγκεκριμένα μηνύματα έχουν διαγραφεί, η Amena ζήτησε συγγνώμη για αυτά, λέγοντας πως λυπάται «για την αναστάτωση και τον πόνο» που προκάλεσαν. «Η προάσπιση της διαφορετικότητας είναι ένα από τα πάθη μου, δεν κάνω διακρίσεις εναντίον κανενός», προσθέτει στο επεξηγηματικό της ποστ.

   Η Amena ήλπιζε πως ο ρόλος της θα δώσει έμπνευση και δύναμη σε άλλες γυναίκες που φορούν μαντίλες. Νωρίτερα μες στο μήνα, σε συνέντευξή της στο Newsbeat είχε δηλώσει: «Είναι μια πλατφόρμα για διαφορετικές φωνές και γυναίκες που δεν ταιριάζουν στο πολύ στενό πλαίσιο της ομορφιάς».  

Εκπρόσωπος της L'Oreal Paris δήλωσε σχετικά: «Πρόσφατα μας γνωστοποιήθηκε μια σειρά από tweets που δημοσίευσε το 2014 η Amena Kahn, η οποία πρωταγωνιστούσε σε μια διαφημιστική καμπάνια.

Do you like my new bathroom?Your wish is my command, m’lady... just uploaded the tour videoLink is in my bio if you click here @amenaofficial or here: http://bit.ly/AmenaBathroomTour

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Amena (@amenaofficial) στις

Εκτιμούμε το γεγονός πως έκτοτε ζήτησε συγγνώμη για το περιεχόμενο αυτών των μηνυμάτων και όσους προσέβαλε. Δέσμευση της L'Oreal Paris είναι η ανοχή και ο σεβασμός απέναντι σε όλους τους ανθρώπους. Συμφωνούμε με την απόφασή της να αποχωρήσει από την καμπάνια». 

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ