Θέλετε να κερδίσετε το... χαμένο έδαφος στη γυμναστική; Ιδού ένα 4λεπτο workout για fitness χέρια και κοιλιακούς (ΒΙΝΤΕΟ)

Τέσσερις ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας θα γυμνάσουν δύο αρκετά... δύσκολα σημεία, τα χέρια και τους κοιλιακούς, αλλά παράλληλα θα δυναμώσουν ολόκληρο τον κορμό.

Μπορείτε να κάνετε το workout μεμονωμένα ή να ολοκληρώσετε με αυτό την προπόνησή σας.

Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι δύο βαράκια. Προσαρμόστε το βάρος ανάλογα με τη φυσική σας κατάσταση ή το πόσο κουρασμένοι νιώθετε τη συγκεκριμένη μέρα.

 

 

Μετά από 40 δευτερόλεπτα επαναλήψεων για κάθε άσκηση, ξεκουραστείτε για 20 δευτερόλεπτα πριν περάσετε στην επόμενη. Στο τέλος του κύκλου κάντε διάλειμμα για 1 λεπτό και αν θέλετε επαναλάβετε το workout έως 5 φορές.

Ολόκληρο το σώμα θα πρέπει να βρίσκεται σε ευθεία και να είναι ενεργό καθ’ όλη τη διάρκεια των τεσσάρων ασκήσεων για να πετύχετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Οι γοφοί θα πρέπει να βρίσκονται σε ουδέτερη θέση, δηλαδή στην ίδια ευθεία χωρίς να κουνιούνται δεξιά-αριστερά ή πάνω-κάτω όταν κάνετε τις ασκήσεις. Με τον τρόπο αυτό, θα αποφύγετε τους πόνους στη μέση.