Καούρες στο στομάχι; Αυτές είναι οι δέκα τροφές που πρέπει να τρώτε για να τις αντιμετωπίσετε (ΦΩΤΟ)

Μπορείτε να απαλλαγείτε από τις καούρες με σωστή διατροφή

Η καούρα είναι το χαρακτηριστικό αίσθημα καψίματος που εκδηλώνεται στο στήθος όταν κινούνται ανοδικά τα οξέα του στομάχου προς τον οισοφάγο.

Είναι το σύμπτωμα-κλειδί της γαστροοισοφαγικής παλινδρόμησης, μιας χρόνιας πάθησης που χαρακτηρίζεται επίσης από τη δυσκολία κατάποσης, τον βήχα, τον αναπνευστικό συριγμό και τον πόνο στο στήθος.

Ένα από τα βασικότερα βήματα για την αντιμετώπιση της καούρας, είτε είναι περιοδική είτε συχνή, είναι η σωστή διατροφή, όπως επισημαίνει το  .onmed.gr

Στις φωτογραφίες που ακολουθούν  βλέπετε  μερικές από τις τροφές που βοηθούν αποδεδειγμένα να αντιμετωπίσετε την καούρα και να αποφύγετε τις ενοχλήσεις.

1. Βρόμη:

Είναι χορταστική και απορροφά τα οξέα του στομάχου ώστε να αποτραπεί η παλινδρόμηση.

2. Μπανάνα:

Έχει μέτριο pH (5,6) κι έτσι είναι κατάλληλη για τα περισσότερα άτομα που πάσχουν από γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση.

3. Πεπόνι:

Έχει pH 6,1 κι έτσι είναι κατάλληλο για τα περισσότερα άτομα που πάσχουν από γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση. Επιδείνωση στις καούρες προκαλεί μόνο σε ένα ποσοστό 1-2% των ατόμων που πάσχουν από παλινδρόμηση.

4. Μάραθο:

Βελτιώνει τη στομαχική λειτουργία και διευκολύνει την πέψη, αποτρέποντας την παλινδρόμηση οξέων προς τον οισοφάγο.

5. Κοτόπουλο & γαλοπούλα:

Τα πουλερικά, κατά προτίμηση ψητά και όχι τηγανητά και φυσικά χωρίς την πέτσα τους, είναι ήπια για το στομάχι και βοηθούν τόσο στην πρόληψη όσο και στην αντιμετώπιση της καούρας.

6. Γάλα αμυγδάλου:

Έχει αλκαλικό pH επομένως βοηθά στην εξουδετέρωση των όξινων τροφών.

7. Μπρόκολο:

Αρκετά πράσινα λαχανικά, όπως το μπρόκολο, τα σπαράγγια και το κουνουπίδι, είναι κατάλληλα για τα άτομα με γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση καθώς έχουν χαμηλά επίπεδα οξύτητας.

8. Ψάρι:

Είναι κατάλληλο όταν καταναλώνεται ψητό στον φούρνο ή ποσέ και όχι τηγανητό ή σε συνδυασμό με λιπαρές σάλτσες.

9. Σέλινο:

Χάρη στην υψηλή του περιεκτικότητα σε νερό είναι ήπιο για το στομάχι και διευκολύνει την πέψη.

10. Καστανό ρύζι:

Το καστανό ρύζι παρέχει σύνθετους υδατάνθρακες, οι οποίοι διασπώνται με αργό ρυθμό στο στομάχι χωρίς να προκαλούν ενοχλήσεις.