Επιστημονική μελέτη: Το σχήμα των γυναικείων χειλιών προδίδει την… ευκολία οργασμού

Σύμφωνα με τα ευρήματα των ερευνητών από το Πανεπιστήμιο UWS της Σκωτίας.

Πολλοί είναι οι βιολογικοί και ψυχολογικοί παράγοντες που επηρεάζουν την ευκολία επίτευξης οργασμού στις γυναίκες και οι επιστήμονες δεν θα σταματήσουν να τους μελετούν έως ότου τους ανακαλύψουν όλους.

Μια επιστημονική μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Journal of Sexual Medicine παρουσιάζει μια παράδοξη αλλά εξαιρετικά ενδιαφέρουσα σχέση ανάμεσα στο σχήμα των γυναικείων χειλιών και τον οργασμό, όπως αναφέρει το onmed.gr

Σύμφωνα με τα ευρήματα των ερευνητών από το Πανεπιστήμιο UWS της Σκωτίας, όσο πιο έντονη είναι η καμπυλότητα του άνω χείλους της γυναίκας τόσο πιο εύκολα επιτυγχάνεται ο οργασμός!

Στο κέντρο του άνω χείλους υπάρχει μια μικρή «λακουβίτσα» που ονομάζεται φύμα. Από τις 258 γυναίκες που συμμετείχαν στη μελέτη, όσες παρουσίαζαν έντονη καμπυλότητα του άνω χείλους στο σημείο αυτό ήταν 12 φορές πιο πιθανό να απολαμβάνουν τον οργασμό κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής επαφής.

Πιο συγκεκριμένα, η συντριπτική πλειοψηφία (ποσοστό 95%) των γυναικών με έντονα σχηματισμένο φύμα δήλωσαν ότι καταφέρνουν να φτάσουν σε οργασμό κατά τη διάρκεια του σεξ, ενώ για τις γυναίκες με πιο ίσιο άνω χείλος το αντίστοιχο ποσοστό ήταν μόλις 60%.

Μπορεί η συσχέτιση να μοιάζει παράξενη, όμως οι ερευνητές εξηγούν πως οι προγεννητικές επιδράσεις που καθοδηγούν την ανάπτυξη του άνω χείλους παίζουν επίσης ρόλο στη νευρολογική ανάπτυξη των γυναικείων γεννητικών οργάνων.