Good news: Ήρθε η στιγμή ο Πειραιάς να γίνει το πρώτο λιμάνι του κόσμου - Οι Κινέζοι αλλάζουν τα πάντα

Επενδύσεις ύψους 294 εκατ. ευρώ θα πραγματοποιήσει ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς εντός της επόμενης πενταετίας προκειμένου να αναβαθμίσει την υφιστάμενη υποδομή του και να αυξήσει την ανταγωνιστικότητά του στον κερδοφόρο κλάδο κρουαζιέρας της Ανατολικής Μεσογείου. 

Με όπλο το κινεζικό DNA που έχει μεταγγίσει η Cosco στο λιμάνι του Πειραιά, αυξάνοντας την ελκυστικότητά και αναγνωρισιμότητά του στην αχανή κινεζική αγορά και με θρυαλλίδα την ιδιαίτερα αρνητική γεωπολιτική συγκυρία στην περιφέρεια και κυρίως στην Τουρκία, ο ΟΛΠ διεκδικεί πλέον πρωταγωνιστικό ρόλο.

Οι λεπτομέρειες για τα συγκεκριμένα σχέδια παρουσιάστηκαν από την κα Θεοδώρα Ρήγα, Διευθύντρια Στρατηγικού Σχεδιασμού και Μάρκετινγκ του ΟΛΠ, κατά τη διάρκεια της εναρκτήριας ημέρας του 4ου Posidonia Sea Tourism Forum.

Σημαντικό μέρος αυτής της επένδυσης θα υποστηρίξει τον τομέα κρουαζιέρας της Ελλάδας, καθώς περιλαμβάνει την επέκταση του νότιου λιμένα με χωρητικότητα για τέσσερις νέες θέσεις ελλιμενισμού κρουαζιερόπλοιων, άνω των 400 μέτρων, που προορίζονται για πλοία νέας γενιάς. 

Τα σχέδια περιλαμβάνουν, επίσης, την ανέγερση ξενοδοχείων, εμπορικών κέντρων, εστιατορίων και άλλων βοηθητικών υπηρεσιών, που αποσκοπούν στο να καθιερώσουν το λιμάνι του Πειραιά ως κεντρικό λιμάνι κρουαζιέρας στην Ανατολική Μεσόγειο.

«Οι προγραμματισμένες βελτιώσεις στις υποδομές θα ωφελήσουν συνολικά τον κλάδο της κρουαζιέρας, παρέχοντας την καλύτερη δυνατή εμπειρία εξυπηρέτησης στις εταιρείες κρουαζιέρας καθώς και βελτιώνοντας τη συνολική εμπειρία των επιβατών τους», δήλωσε η κα Ρήγα. 

«Νέες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας για τις εταιρείες κρουαζιέρας και τους επιβάτες τους βρίσκονται στον πυρήνα του οράματος του ΟΛΠ για την προβολή ενός ολοκληρωμένου πακέτου στην κινεζική αγορά, προωθώντας έτσι την αύξηση τουριστών από την Άπω Ανατολή», κατέληξε η ίδια.

Σήμερα ο Πειραιάς διαθέτει προβλήτες συνολικού μήκους 2,8 χιλιομέτρων με βύθισμα 11 μέτρων και διαθέτει 9-11 θέσεις ταυτόχρονης πρόσδεσης. 

Τα σχέδια επέκτασης θα προσθέσουν επιπλέον 1,65 χιλιόμετρα μήκους προβλητών, ενισχύοντας περαιτέρω τη χωρητικότητα του λιμένα κατά περίπου 50%.

Το 4ο Posidonia Sea Tourism Forum διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, και υποστηρίζεται από το Ναυτικό Επιμελητήριο της Ελλάδας, την Ένωση Μεσογειακών Λιμένων Κρουαζιέρας (MEDCRUISE), την Ένωση Λιμένων Ελλάδας (ΕΛΙΜΕ), την Ένωση Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού, την Ένωση Μαρίνων Ελλάδας, το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, την Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων & Φορέων Ναυτιλίας και τον Σύνδεσμο των εν Ελλάδι Τουριστικών &Ταξιδιωτικών Γραφείων (HATTA). 

Χρυσός χορηγός είναι ο ΕΟΤ, αργυροί Χορηγοί είναι ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς, η Air France – KLM – Delta και Χάλκινοι Χορηγοί είναι ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, το Ακτίνα Travel Group, η Celestyal Cruises, η Global Ports Holding, το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου και η Hellenic Seaways. 

Υποστηρικτές είναι τα Everest, ο Δήμος Ίου και η TRU Catering by Radisson Blu Park Hotel.

Για περισσότερες πληροφορίες:

Άρτεμις Βαμβακοπούλου, Posidonia Press Officer, Extrovert Business Communications, τηλ. 210 6724265, posidoniapress@extrovert.gr

Μαρία Φώτου, Marketing & Events Coordinator, Posidonia Exhibitions SA, τηλ. 210 4283608, mphotou@posidonia-events.com

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr και του madeingreece.news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ