Good News: 2 εκπληκτικές καμπάνιες για να μάθουν τα Κινεζάκια & τα Ρωσάκια τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό!

Ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός στο επίκεντρο μικρών παιδιών από την Κίνα και την Ρωσία. Πολλές δραστηριότητες και εκδηλώσεις.

Μεγάλη εκπαιδευτική-τουριστική καμπάνια με τίτλο «Learning on the go», που απευθύνεται σε 100.000 Κινέζους μαθητές ηλικίας 7-18 ετών και αφορά τον ελληνικό πολιτισμό, διοργανώνει από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο του 2017 το Γραφείο ΕΟΤ Κίνας, σε συνεργασία με κορυφαίο γραφείο Δημοσίων Σχέσεων της χώρας και τον επιφανή opinion leader Zhang Peng, ο οποίος ειδικεύεται στην επιμόρφωση μαθητών στους αρχαίους πολιτισμούς.

Στόχος της καμπάνιας είναι η συνένωση πολλαπλών τουριστικών δραστηριοτήτων (πολιτιστικού-εκπαιδευτικού και οικογενειακού τουρισμού, όπως και τουρισμού πόλεων), προκειμένου να δημιουργηθούν νέα ταξιδιωτικά προϊόντα σε συνεργασία με T.Os, σχολεία και άλλα εκπαιδευτικά ιδρύματα.

Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού, μεταξύ των μαθητών θα διεξαχθεί έως τα τέλη του Ιούνιου διαγωνισμός γνώσεων σχετικά με τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, ενώ τον Ιούλιο οι νικητές μαζί με τους γονείς τους (συνολικά 100 άτομα) και τον κ. Peng θα επισκεφθούν την Ελλάδα, συνοδευόμενοι από δημοσιογράφους και τηλεοπτικό συνεργείο για την βιντεοσκόπηση του ταξιδιού.

Το υλικό αυτό θα χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή δύο επεισοδίων που θα μεταδοθούν από μεγάλο τηλεοπτικό σταθμό και video sites (Youkou, Huajiao, Yizhibho) της χώρας και θα αναρτηθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η "Παραμυθένια Ελλάδα"

Ένα διασκεδαστικό “ταξίδι” στην “Παραμυθένια Ελλάδα” για μικρούς και μεγάλους, διοργανώνει το Γραφείο Τύπου και Επικοινωνίας της Πρεσβείας της Ελλάδος στη Μόσχα στις 7,8 και 9 Απριλίου 2017, στο κεντρικό πολυκατάστημα της μεγαλύτερης αλυσίδας παιδικών καταστημάτων “Detsky mir”, στην καρδιά της ρωσικής πρωτεύουσας.

Με εκπαιδευτικά εργαστήρια για παιδιά, χορούς, τραγούδια, πολλά δώρα, και τους ήρωες της δημοφιλούς σειράς κινουμένων σχεδίων “ Η Μάσα και ο Αρκούδος” να φωτογραφίζονται με ελληνικές σημαίες και να διασκεδάζουν παιδιά και γονείς, το τριήμερο φιλοδοξεί να προβάλει την Ελλάδα ως οικογενειακό τουριστικό προορισμό και να επιβεβαιώσει για άλλη μια φορά τους δεσμούς φιλίας των δύο χωρών, στον απόηχο του πετυχημένου Έτους Ελλάδας-Ρωσίας 2016.

Το τριήμερο ξεκινά την Παρασκευή, 7 Απριλίου, με ελληνικούς χορούς, τραγούδια και θεατρικό εργαστήρι, το Σάββατο, 8 Απριλίου, θα πραγματοποιηθεί η βράβευση των νικητών του περυσινού διαγωνισμού παιδικής ζωγραφικής «Τι σημαίνει η Ελλάδα για μένα;», έκθεση με τα έργα των παιδιών που συμμετείχαν, διαγωνισμοί, quiz, εργαστήρια ζωγραφικής, κεραμικής και παιδικών κατασκευών, ενώ την Κυριακή, 9 Απριλίου, είναι προγραμματισμένα εργαστήρια λογοτεχνίας, χειροτεχνίας και quiz.

Η έκθεση παιδικής ζωγραφικής «Τι σημαίνει η Ελλάδα για μένα;» ήταν μια από τις κεντρικές δράσεις του Αφιερωματικού Έτους Ελλάδας-Ρωσίας το 2016, με περισσότερες από 1200 συμμετοχές από παιδιά απ’ όλη τη Ρωσία και οι 4 νικητές του θα έχουν την ευκαιρία να ταξιδέψουν φέτος το καλοκαίρι με τις οικογένειες τους στην Ελλάδα, με τη στήριξη της Aegean Airlines και της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

Την εκδήλωση στηρίζουν οι εταιρείες Coca-Cola HBC Russia, Chipita, Engino, Animaccord, Alex Grim, Kruzhevo Sveta, Fly Stars, Kribly Boo, Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού στη Μόσχα, Βιβλιοθήκες Μόσχας και Fila Stationery.

 

 

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr και του madeingreece.news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ